Garantie * Wat gebeurt er als een fiets beschadigt of kapot is bij levering? Indien u een product ontvangt met schade, dan dient u dit binnen 3 dagen bij ons te melden. U kunt eenvoudig een mail sturen naar ons met in het onderwerp van uw e-mail duidelijk het ordernummer vermeld. In de mail geeft u aan, wat u wenst te retourneren en of u dit wenst om te ruilen of te laten crediteren. Om de behandeling te versoepelen verzoeken wij u om duidelijke foto’s door te sturen, eventueel ook van de verpakking. Let op: de foto’s moeten niet te groot zijn, anders komen deze niet (goed) aan. Aan de hand van de foto`s zal er worden beoordeeld of er een nieuw onderdeel verstuurd moet worden of een omruiling van de fiets. Tevens zal er worden vastgesteld of het beschadigde onderdeel retour moet of niet. Indien u de schade aan het product later constateert is het voor ons niet meer na te gaan alwaar deze schade door is ontstaan en is vervanging of herstel in veel gevallen niet mogelijk. Indien er onderdelen geretourneerd dienen te worden: Er zal een retour label naar u worden gemaild van DHL. Indien het om een onderdeel gaat, kunnen zij het beschadigde onderdeel, voorzien van verpakking en retour label, bij het dichtstbijzijnde DHL punt afgeven. Na ontvangst, zal er direct een nieuw onderdeel worden opgestuurd. Indien het benodigde onderdeel niet bij ons op voorraad is, zal dit met u besproken worden om tot een alternatieve oplossing te komen. Indien de fiets geretourneerd dient te worden: U laat ons weten welke dag geschikt is voor de ophaal afspraak, aangezien de pick up op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 uur zal worden uitgevoerd. Let op: De fiets dient ongebruikt en in de originele verpakking worden klaar gezet. Er zal een retour label naar u worden gemaild van DHL, deze dient u goed op de doos te bevestigen. Het oude label, met uw eigen gegevens dient te worden verwijderd. Nadat wij de fiets hebben ontvangen, zal er een vervangende fiets worden opgestuurd. Indien het desbetreffende model niet op voorraad is, zal dit met u besproken worden om tot een alternatieve oplossing te komen. Deze procedure is uitsluitend bestemd voor producten waarbij er sprake is van een fabrieksfout. * Hoe gaan jullie om met garantie gevallen? Onze producten hebben 1 jaar garantie op het frame en voorvork. E-bikes en Elektrische bakfietsen hebben ook 1 jaar lang garantie op de accu. Wij hebben helaas (nog) geen mogelijkheid om een monteur langs te sturen. Ons mailadres : voordeligfietsenkopen@casero.nl of caseroeurope@gmail.com