De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden: Let op, u mag een artikel NOOIT gebruiken en terugsturen! U mag het bekijken en inspecteren dit is volgens de regels van thuiswinkel waarborg! De volgende artikelen kunnen NIET geretourneerd worden: – Gebruikte producten en producten met gebruikssporen of beschadigingen. – Zakelijke bestellingen – Geopende verpakkingen van producten die persoonlijk van aard zijn of vanwege gezondheidsbescherming. -Hygiëne producten zoals bijv. krultangen, tandenborstels, scheer-, haar-, massage- en overige lichaams verzorgingsapparaten, Circulation Maxx, oorreinigers, ondergoed, etc. – Geopende producten waarvan de consument de sealfolie/verzegeling heeft verbroken (zoals bijv. cd’s, dvd’s, games, LP’s, blu ray’s, onderbroeken, etc.) – Vacuüm verpakte hygiëne artikelen (zoals bijv. luchtbed/matras, topdekmatras of hoofdkussens) mogen ook niet geretourneerd worden na opening. – Beschadigde verpakkingen! – Producten die niet compleet worden teruggeleverd. Producten die retour worden gestuurd met een van bovenstaande kenmerken worden door ons niet geaccepteerd en terug gestuurd. Alle verzendkosten worden in rekening gebracht, danwel accepteren wij uw product en ontvangt u slechts een gedeelte van het originele aankoopbedrag minus de Bol.com commissie retour. Belangrijke informatie: – Voor producten langer dan 175cm en/of zwaarder dan 20 kg dien je zelf de retourzending te verzorgen en word niet vergoed! – Let op indien u een product weigert dan bereken we aan u de verzendkosten en boete die ook aan ons doorberekend word! – Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Zorg daarom voor een stevige verpakking en vraag bij het inleverpunt altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Zie thuiswinkelwaarborg: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/faq/113/wat-mag-ik-doen-met-een-product-voordat-ik-besluit-om-het-retour-te-sturen De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen: De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen: – Vergeet niet uw naam/adres en ordernummer te vermelden – Plak nooit de retour sticker op het product zelf! Daardoor kunnen we het product weigeren en kosten aan u doorberekenen – Gebruik altijd een omdoos en voldoende beschermingsmateriaal. Retourzendingen zonder omdoos kunnen geweigerd worden vanwege de mogelijkheid op transportschade. – Gebruik geen gekleurde of Duct-tape om productverpakking dicht te plakken. Dit kan beschadigingen veroorzaken bij heropenen en daardoor kunnen wij het product niet meer als nieuw verkopen. Daardoor zullen wij het product weigeren en kosten door berekenen – Zorg ervoor dat het te retourneren product vrij van gebruikssporen en beschadigingen is. – Stuur het product retour compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires zoals in de originele verpakking. – Product mag alleen in de originele verpakking worden geretourneerd! Beschadigd of verkeerd product? Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, vragen wij u dit zo snel mogelijk (binnen 48 uur te doen) aan ons te melden via e-mail op info@casero.nl Garantie voor Intex, Bestway, Flowclear, Lay-Z, San Marna en Hydro Force, o’daddy, pool improve, Gre, San Marna of Jilong INTEX: Metalen frame zwembaden, zwembaden met pomp, spa’s, filterpompen, bubbelbaden, bodemstofzuigers of accessoires voor zwembaden hebben directe garantie vanaf de fabriek. U defecte onderdelen binnen de garantietermijn rechtstreeks kunt omruilen/vervangen. Intex nederland: service@intexcorp.nl of 0165-593939 en Intex Belgie: www.intexsupport.be BESTWAY Metalen frame zwembaden, zwembaden met pomp, spa’s, filterpompen, bubbelbaden, bodemstofzuigers of accessoires voor zwembaden van de merken Bestway, Flowclear, Lay-Z, San Marna en Hydro Force hebben directe garantie vanaf de fabriek. U defecte onderdelen binnen de garantietermijn rechtstreeks kunt omruilen/vervangen. BESTWAY Nederland: www.bestwaycorp.com/support of 0800-2378929 en BESTWAY Belgie: www.bestwaycorp.com/support of 0800- 20132 Gre, San Marna of Jilong: Garantie op pompen, bodemstofzuigers of acc voor zwembaden: Tel: +31513626666 of E-mail: service@aqua-fun.info Pool improve Hot Spash warmte pomp garantie: www.ecoheatpumps.eu/?q=node/19 Garantie voor O’ Daddy en Ecolamp producten per E-mail: cs@odaddy.eu Zwembaden kunnen wegens hygiëne NIET retour worden gestuurd en worden NIET vergoed. Fietsen kunnen NIET retour worden gezonden indien ze door uzelf gemonteerd zijn of u ze heeft laten monteren. Wees voorzichtig met uit de doos halen om deze te bekijken.